God morgon

Går från den ena skitdagen till den andra, dock inte lika deppig idag som igår, mer irriterad idag.

Nu har jag svenska iaf, men jobbat förfullt med dem jävla multimediauppgifterna och en om dem funkar inte på grund av nått skitfel så har hållit på att försöka fixa skiten hur länge som helst men nej....

Aja sen har vi nån jävla repning inför nästa vecka och är verkligen inte pepp för att göra det..men vad ska man göra. Sen ska jag hem och hemma måste jag fortsätta jobba, mitt liv är så roligt nu wihoo!!

Nej nu ska jag försöka sluta skriva sura saker. Snart är det helg iaf vilket är jääävligt skönt men jag kommer väl få jobba hela helgen....men iaf. längtar efter min älskling<33 Kommer nog bli gladare direkt när jag kommer va med honom! Han är min energikälla haha.

Skulle typ göra vad som helst för mat just nu, är så hungrig för hann inte med frukost som vanligt. Kommer nog bli på bättre humör om jag får mat i mig, får sattsa på det. Hörs senare, tjohopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0