Godmorgon

Nu sitter jag i min roliga skola som vanligt.

Har svenska men är för hungrig för att kunna jobba, sen så hade vi sovmorgon så det kommer inte bli någon lunch för mig fören typ 6 ikväll O.o Kommer dööö. Har 2 lektioner till med prov till det hehe, nice!

Men får hoppas att provet går bra. Senare ikväll så ska vi grilla iaf^^ Det kommer bli supergott. Så kommer min älskling komma oxå så ska vi mysa resten av dagen haha behövs efter en vecka i skolan.

Imorgon så är det Eurovision och hoppashoppas att Sverige vinner!!! Fast jag tror verkligen inte vi kommer göra det men man kan hoppas.

Nej men jag uppdaterar senare, kanske kanske lägger upp en outfitbild men troligen inte, men kanske;) haha.




JAG VILL HA MAT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0