Godmorgon

Eller kanske inte en så god morgon eftersom jag är döttsförskyld och kan inte andas och näsan bara rinner och grejer:(

så fick stanna hemma idag. Men en annan posetiv sak var att jag blev veckans blogg på en annan blogg så det var ju lite roligt^^

hehe. Ska väl lyckas resa mig från min säng nu och gå ner och äta frukost, är superhungrig!

Ska även ladda min kamera idag så jag kan ta lite nya kort och lägga in lite här och där, men detblir nog endast inomhus kort med tanke på att jaginte vill gå ut med min förskylning!

Synd bara att det fina och varma vädret har försvunnit:( Det som var så härlig ett tag där, men det skulle bli varmare mot onsdagen igen och helgen så får hoppas på det^^ Man vill ju inte direkt springa med massa tjocka tröjor och liknande nu:S


För några dagar sedan å det var rätt nice väder ute:



Var sjuk trött och sliten på korten därav den vackra minen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0