Gokväll

Ligger i sängen och har precis lockat klart mitt löshår, kändes som att det va ett tag som man hade lockar så var dags för det igen.

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon, vad passar att ha på konsert?:S Kommer inte på nått snygg som jag har, kanske för att jag inte har nått snyggt höhö nej men seriöst =( Har en ide men det är lite tråkigt, fast det spelar ju egentligen ingen roll vad man har på sig haha men ja vill se anständig ut iaf haha!

Jag hatar när man tänker i huvvet hur man ser ut i vissa kläder och frisyrer osv, så ser det 10 gånger sämre ut än man föreställs sig, tycker det är irriterande! Äh kör på outfiten jag har i huvudet, enkel och bra så!

Kommer bli en lång dag imorgon iaf eftersom man först har massa antivåldsaktiviteter hela dag, och om man ska sitta helt tyst och lyssna hela tiden så kommer jag dö-.-

Sen efter det så är våran fredskonsert kl 6 på kvällen så kommer komma hem assent:( Men det gör inget för jag får min älskling med mig:D<3

Borde nog försöka sova nu, Så jag orkar med allt imorrn men måste rota runt lite i min garderob innan om jag hittar nått roligare.

God natt!



Såhär stort kommer det vara ungefär;) höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0