Hej på er!

Uppdate från min "usual spot" ligger alltså då i imin mjuka säng.

Måste ta fram kläder men ooooorkar verkligen inte resa på mig. Men jag måste verkligen åhhåå jobbigt lägge haha! är typ utmattad efter att ha haft så ont i magen hela dagen men det är bra nu iaf men nu är min kropp död haha! Nej jag måste verkligen resa mig upp brb!

Så nu tog jag bara nått skit, inte speciellt snyggt och besviken att jag inte hittade nått snyggare men vad ska jag göra-.- Åh jag som ville matcha nått snyggt till mina nya skor. Äh vem bryr sig egentligen.

Satt nyss och lekte i ett program och gjorde om några bilder så dem såg "ritade" ut typ blev lite halvcoolt faktist.

SKITCOOLA bilder jag vet höhö... nu ska ja titta
på en gammal japansk animeserie, det ni;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0