Home

Hej alla små människor! Har kommit hem för inte så längesen från en mysig helg med min älskling, Dock så får man veta när man kommer hem att mamma har magsjuka.....så har lite smått panik kan jag medge. Så måste nog fly någonstans så jg inte blir smittad hehe. Har precis ätit pommes och korv haha och sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på. Skulle vara roligt att hoppa lite studdsmatta faktist hehe, så tar nog och ringer ewe lite senare;) Har iaf fått hem min Bustier som jag beställde, den sitter bra men är lite liten så hoppas inte tuttarna kommer ramla ut haha men det gör dem nog inte. Kan lägga upp kort senare om jag hinner/har lust så ni får se hur den sitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0