Kläder nån?

Sitter som vanligt och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon, och ja vet att det bara är skola men känner jag mig fin så är jag nöjd men känner jag mig ful så går jag bara och tänker på att jag ser förjävlig ut hela tiden. Men jag klär upp mig för mig själv och ingen annan såååå.

Man måste nog ha rätt varma kläder imorgon med tanke på det kalla vädret:( Blir nog en stickad tröja och en halsduk. Sen kanske ett par short och typ strumpbyxor till. Vet inte riktigt:S

Åh varför måste jag äns bry mig för:( så irriterande slösar massa tid att sitta och tänka i hundra år när man egentligen måste sova. Föresten undra om man ska ha uppsatt hår imorgon och inget löshår och sköna slappkläder, mitt hår är ändå färgaat nu så behöver inte bry mig om den extremt skabbiga utväxten iaf. Jo tror nog jag ska köra på det.

Måste bara lyckas resa mig upp ur sängen och släpa mig fram till garderoben och ta fram kläderna. Fryser skit mycket eftersom mitt hår är blöt så vill inte röra på mig haha! ......Men nu va det fixat iaf skönt!!

Är rätt trött för gick upp tidigt idag:(  Åh hatar när man går upp tidigt på helger, har gått upp tidigt hela helgen för har varit så förskyld och vaknat av att jag inte kan andas och grejer, inte kul:( Men va gör man...

Skönt att va ledig på torsdag iaf, nått att längta till:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0