My day

Hej på er! Jag kom precis hem från Lindesberg faktist, hehe och vad har jag gjort där tro;););) Nej det är inte så kul som det låter, vi var där och besiktade vår husbil haha! Och åt god mat, på en hamburge grill haha! Var väldigt längesen jag åt på ett sådant ställe.

Sen försvann mitt lock jag haft i örat i typ över en månad:D eller aa det försvann tidigare  oxå men nu försvann ännu mer, hör som typ en kanin eller nått med ena örat, men det andra är det fortfarande lock i men det försvinner väl kanske-.-

Åh jag vill att det ska komma en till superåskstorm som i natt, fick ju inte njuta av det eftersom man bara somna om, tycker det är så mysigt med åska hehe. Men om ca en timme är det äntligen dags för Eurovision och se om Sverige kommer gå vidare eller inte;) Är inte helt säker på om vi verkligen kommer gå vidare men man får hoppas!

Så Ewe borde komma snart för vi ska kolla på det ihop men hon är väl seg som vanligt haha.
Naturen är bra fin här uppe i Västmanland;) hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0