Morning people

God morgon alla glada!

Solen skiner och himlen är blå, och jag sitter inne i ett mörktrum fortfarande kvar i sängen men en snarkande Max bredvid mig haha! Jag vill ut i solen, mår dåligt av att sitta i mörker men Maxen vägrar vakna stackarn höhö!

Idag så ska vi dra hem till mig för mina föräldrar är borta på kryssning och jag måste sköta om huset hehe. Får se hur vi ska göra ikväll om vi ska på picknic eller om vi ska grilla, hm det visar sig. Hoppas bara det är tillräckligt varmt så man kan gå i linne idag=)

Köpte ett fint linne och ett par shorts igår, även en bikini överdel men jag tog fel stl som vanligt så den var för liten haha! Men jag kan alltid ge den till någon annan.

Åh imorgon blir det 22 grader varmt:) härligthärligt! Då kanske man kan ta picknic och sen grilla idag hahaXD Så smart jag är;)

Men nu ska jag försöka hoppa på max eller nått för börjar bli väldigt hungrigXD




Mycke svåra val här;) hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0