mos

Sitter på samhäll, har precis gjort klart en uppgift WOHOO!! men kommer nog få göra om den haha-.- Är superduperhungrig men när jag kommer hem så blir det kinamat, mums:D Sen blir det väl att dra till ewe, fast kommer komma dit jävligt sent, men vi måste jobba så. Har ont i huvet och är allmänt seg och mitt hår ser ut som bajs haha, blir nog en tråkig uppsatt frilla imorrn. Snart slutar jag iaf och det är skönt. Är sugen på att shoppa, hitta såna här korta toppar eller vad man ska kalla dem som är moderna nu, ska nog köpa en sådan imorgon tror jag men vet inte riktigt vilken färg:S

Den färgen är superfin så funderar på den.

Gillar ju även marinblå så vet inte om det kanske blir den?

Fast gul var även sommrig och fin, åh vet inte vilken färg dem är så fina alla, men det lutar nog mest åt den turkosa kanske:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0