Söndag

Hejhej!

Idag har jag varit på Norbergsmarknad köpte inte så mycket, ett par starka chips, goda munkar mums!! Sen ett par fina leggings^^ Fast ska nog inte ha dem fören på onsdag eftersom det kommer bli superkallt imorgon och på tisdag:(

Men sen drog jag in i en affär och köpte hårfärg för måste verkligen färga håret...det är en skaaapligt lång uttväxt kan jag säga.

Sitter just nu iaf och mumsar på en av mina goda munkar, fast det typ rinner olja ur dem det är väl mindre nice haha!

Har även beställt en såndär bustier kan visa den^^
Bustier Grå

Tycker den är väldigt söt och kommer nog användas flitigt i sommar till ett par höga shorts eller skjol eller liknande, och sen kanske en kavaj över, åhh gud va snyggt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0