Spending some money on you

Jag vill ha sommarlov nu!

Vill bara spontant kunna springa ut i skogen och ta massor med kort här och där, kan inte göra det nu, skolan gör mig trött och utmattad hela tiden så skulle inte kunna göra det nu.

Jag vill gå in i mitt rum om nätterna och känna hur varm det är fast det är mitt i natten och fönstret är öppet, jobbigt varmt men älskar känslan.

Jag vill vakna av att fåglarna tjuter utanför mitt fönster och höra bilar köra förbi utanför.

Jag vill kunna tidigt på morgonen sätta mig vid ytterdörren och känna hur solen värmer en när man är lite småfrusen pågrund av att man är nyvaken.

Jag vill hoppa på cykeln sent på kvällen och bara cykla iväg och se hur solen går ner.

Åh jag älskar bara känslan på hur annorlunda allt ljud blir på sommaren till skillnad mot vintern. Om man blundar och lyssnar på fåglar som sjunger och humlor och bin och så vidare som låter lite här och där och massa andra ljud, till skillnad mot vintern som är helt tyst, nästan som en död sommar kan man jämföra det med höhö.

Lite smågrejer som jag längtar efter när det gäller sommar.

Så ni kan ju bara gissa hur jääävla mycket jag längtar till att sommaren äntligen ska dra igång, så kämpa igenom 2 och en halv vecka till sen är det dags:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0