Studs

Hej!

Uppdateringen har varit lite sämre dem senaste dagarna men det är så mycket nu så har helt enkelt inte tid, men ska försöka bättra mig!

Idag hade jag studiedag vilket var skönt, men istället för att få ta det lugnt så var jag tvungen att börja vattna blommorna på kyrkan (asså mitt sommarjobb) men jag får ju pengar iaf.

Va hos Eveline igårkväll och vi höll på hoppa studsmatta haha, var faktist superkul för det var jättelängesen jag gjorde det. Blev väldigt många "vackra" kort haha men lägger bara upp 3 för jag kan verkligen inte läggs upp den andra, fy och usch va ful när är när man hoppar hahaha:





Mycket vacker, ska sova nu eller försöka iaf gick upp sent idag men tar och gör ett försök.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0