My weekend

Hej på er! Sitter och kollar på "ps i love you" tycker verkligen den är asbra men så jävla sorglig sitter och gråter från och till hahaha! Denna helg har varit rätt ok, lite väl kort bara.

Har precis upptäckt att jag inte hittar min laddare, jävla skit säger jag bara, utan den kan jag inte ställa klockan och då kommer jag inte kunna gå upp? Vet inte vad jag ska göra nu. Finns nog en risk att den ligger i husbilen och orkar inte direkt springa ut till den och hämta mitt i mörkret. Får springa ner och leta efter den snart..

Sen börjar detta problem igen då med kläder. Imorgon blir det inte speciellt varmt så väl köra på nå varmare men vad:S får se vad det blir för kul..

så länge så kan jag visa bilder ifrån helgen.




Det är fan inte lätt att få ett kort på max hahaha!


Ewe bor på en farm.

Jag har iaf bild bevis på att sverige låg 1 ett tag iallafall Moahahaaha!!

Mina älsklingar<333



(Update: hittade laddaren så nu ligger mobilen och laddar förfullt^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0