The piano is playing in my ears

Ligger nu i min kära säng som vanligt. Har precis snackat med ewe i tele i 2 timmar haha, skulle bara snacka med henne lite fort innan big brother började men missade det med en timme haha!

Ja imorgon så ska vi ut i skogen, inte kul-.- Kommer frysa arslet av mig. Så ska ha flera tröjor på mig men det kommer säkert inte hjälpa men men. Kommer sluta rätt tidigt iaf, kl 3 okej det kanske inte är tidigt men det är inte supersent iaf, men man kommer missa 3tåget och det är mindre kul.


Me varför klaga.


Och på tal om nått helt annat så drack jag en god iste idag som är från usa^^ eller aa den är köpt i Svergie men den kommer från Usa, och den var väldigt god, och fin flaska hehe!




Men nu ska ja sova nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0