good morning

Hejsan hejsan!

idag är det torsdag och jag har precis vaknat för, är hemma idag och ska jobba med massor av skoarbeten, idag är typ den ända dagen jag har på mig.

Igår så hade vi konsert, vet inte riktigt hur det gick, jag hörde inte mig själv alls men vissa säger att jag hördes och andra inte, vet inte vad man ska tro då. men men gjort bryr mig inte så mycket, kan inte varit så farligt haha!

kan lägga upp lite random bilder från dem senaste dagarna!!

När jag satt och sola i söndags hehe

Vänta på tåget och hade liite förmycket bus-.-

Ewe i skolan

Min heta sko!!
Jag igår morse, föröskte fixa till min lugg men den såg bajs ut.

Och jag igår kväll hahahahahaha


Mycket vackra bilder, nej nu ska jag ner och käka frukost! hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0